Na júnových 2muse Talks sa ešte pred letnými prázdninami a dovolenkami ponoríme do vĺn spotrebiteľského správania.
Dozvieme sa: ako sa nakupujúci rozhodujú a ako nakupujú, ako fungujú emócie a ako lojalita k značkám, a čo má s týmto všetkým spoločné pamäť.
Zároveň si povieme si viac o tom: kto sú to rôznorodí nakupujúci a že postoje zákazníkov neovplyvňujú ich správanie.
V druhej časti si objasníme, čo je to segmentácia – kedy je a kedy nie je vhodná. Podiskutujeme aj o tom, či je lepšie využívať cielený marketing alebo sofistikovaný masový marketing.
Naším hosťom bude Martin Kozár, Head of Strategy, Mayer/McCann-Erickson – človek zameraný na vedecké zákony, fakty a tvrdé dáta, ktorý sa snaží prinášať funkčné veci zo skutočného sveta získané nielen od priekopníkov vo vedeckom marketingu, ale aj prácou pre medzinárodné značky.
Martin stál napríklad pri reklamách značiek Fortuna, Sčítanie obyvateľov 2021 alebo Lunter. Svoje praktické znalosti a skúsenosti využil aj pri tvorbe marketingového kurzu Marketer’s Dilemma.
Na seminár sa môžete prihlásiť tu:
? info@2muse.sk alebo na čísle 0917 418 200
? Vstup na seminár: 33 € / osoba
Tešíme sa na vás!
#spravnerozhodnutia #prieskumnaagentura #2musetalks
Zmena programu vyhradená. Uvedené údaje sú len informačné.
Stránka Rýchle.sk nie je organizátorom podujatí.
Obrázky podujatí môžu podliehať autorským právam.