?️?Chceš vedieť, ako funguje marketing videohier na svetovej úrovni? Zaujíma ťa, ako vznikali vizuály pre RPG Kingdom Come: Deliverance???️
Na tieto a mnoho ďalších otázok ti odpovedia spíkri z videoherného sveta počas podujatia Game Days Košice 2018. Na vôbec prvej konferencii zameranej výhradne na herných vývojárov sa dozvieš všetko o procese vývoja hier, od prvotnej myšlienky až po uvedenie na trh a následný marketing. Informácie dostaneš z prvej ruky od veteránov, ktorí majú vo svojom portfóliu Á-čkové tituly a sú špičkou vo svojich oblastiach.
Ak chceš vedieť všetko o tvorbe videohier, ale bál si sa to zatiaľ opýtať, 22. a 23. novembra 2018 máš šancu. Podujatie Game Days Košice 2018 sa navyše koná v rámci konferencie Art & Tech Days, ktorá bude skúmať, ako umenie a technológie ovplyvňujú náš život. Na skok to teda budeš mať aj na ďalšie zaujímavé prednášky, inštalácie, performance a žúrky.
You can find programme in english here:
http://bit.ly/GameDaysKosice1
http://bit.ly/GameDaysKosice2
Program Game Days Košice 2018:
22. novembra
18:30 / Marek Ježo, BLUE FACES [SK]: Vizuálne efekty v hranom filme – Asura
Dozvieš sa, ako slovenské štúdio spolupracovalo na tvorbe najdrahšieho čínskeho filmu.
19:45 / Jan Kadanec, Grand Beats Official [SK]: Dôležitosť zvuku vo videohrách
Prednáška priblíži nakoľko je v hrách dôležitý zvuk, a ako s ním tvorcovia pracujú.
23. novembra
09:00 / Michal Ferko, Butterfly Effect [SK]: Vzdelanie v digitálnom biznise – Butterfly Effect
Akcelerátor založený spoločnosťami Pixel Federation, Sygic, LEAF a HubHub za 5 mesiacov prevedie účastníkov celým procesov tvorby hry alebo aplikácie. Na prednáške sa dozvieš viac o programe, ktorý vychováva hotových ľudí do digitálnej džungle.
10:00 / Patryk Grzeszczuk, 11 bit studios [PL]: Staré triky pre mladých psov – ako bojovať na trhu a prežiť
Elitný herný marketér ťa prevedie radosťou z procesu tvorby hier, bolestivým plánovaním obchodnej stránky až po vzrušenie z vydania hry. Vo videohernom biznise totiž treba byť podľa neho pripravený na všetko!
11:00 / Filip Fischer, Charged Monkey [SK]: Ako uspieť na trhu s F2P mobilnými hrami?
Osobité príklady, zlyhania a tvrdé dáta. To všetko prinesie prednáška zameraná na neustále napredujúci svet mobilných hier. Nároky v odvetví totiž neustále rastú a pri vývoji niet čas na žiadne rozprávky.
12:00 / Obedná prestávka
13:00 / Michal Ivan, SIXMOREVODKA [SK] – Concept art a ilustrácia v hrách
Michal robí to čo miluje a živí sa tým. V prednáške porozpráva prečo videoherné firmy potrebujú concept art, a ako využívajú ilustráciu v prípravnej fáze projektu a marketingu.
14:00 / Tomáš Danay, Ľubomír Timko, BLUE FACES [SK]: Technológia motion capture v praxi
Krátka história technológie bude sprevádzaná ukážkou systému Xsens, ktorý bol použitý vo filmoch ako Čierny Panter alebo Avengers: Nekonečná vojna.
15:00 / Mikuláš Podprocký, Warhorse Studios [CZ]: Výskum a vývoj vizuálnej koncepcie pre historické RPG Kingdom Come: Deliverance
Art director štúdia Warhorse ozrejmí, ktorá časť vizuálneho obsahu úspešnej hry bola historicky presná a čo bola fikcia. Osvetlí tiež, ako fakty ovplyvňovali vizuál herných prvkov a kde si vývojári mohli pustiť fantáziu na špacír. Bude tiež rozprávať o každodennom zápase s technickými obmedzeniami, ktoré podobné projekty sprevádzajú.
16:00 / Jakub Trančík, Cellense [SK]: Prečo dobré hry zlyhávajú?
Skúsený videoherný veterán zhrnie svoje poznatky z uvedenia viac ako 50 hier, ktorých sa spolu predalo vyše 20 miliónov kusov a zaznamenali miliardu stiahnutí.
17:00 / Panelová diskusia: Ako vydať hru (úspešne) bez vydavateľa?
– Martin Pavelek, Blue Brain Games [SK]
– Ivan Kozmon, Double Quote Games [SK]
– Stefan Pavelka, Cypronia [SK]
Moderátor: Peter Nagy, Games Farm/Grindstone [SK]
Cena vstupenky: Študent 0,00 Eur / Štandardná 4,99 Eur / Profesionál 9,99 Eur
Podujatie pripravila Slovak Game Developers Association v spolupráci s organizáciou Creative Industry Košice.
Zmena programu vyhradená. Uvedené údaje sú len informačné.
Stránka Rýchle.sk nie je organizátorom podujatí.
Obrázky podujatí môžu podliehať autorským právam.