Voľby slovenskej národnej reklamy sú tu! Supervolebný rok 2019, nabitý netradičnými kampaňami aj tradičnými rezňami, vyvrcholí festivalom kreativity a galavečerom Zlatý Klinec 2019.
Konferenčná časť festivalu sa uskutoční dňa 30. mája 2019 na lodi River’s Club, na petržalskej strane Dunaja.
Rečníci, ktorých v rámci festivalu predstavíme:
DAVID PIVK, Marketing manager Nike EMEA
EVGENY PRIMACHENKO, Creative Director, Wieden+Kennedy Amsterdam
ERGIN BINYILDIZ, Chief Creative Officer, Havas Creative Group
JONATHAN DOMINITZ, Founder Mindscape
MARTIN WOSKA, Chief Creative & Strategy Officer, TRIAD
PETER KONTRA, Managing Director, Wiktor Leo Burnett
a ďalší na www.zlatyklinec.sk
Slávnostný galavečer bude 31. mája vo volebnej centrále Zlatého Klinca v bratislavskom Istropolise.
Vstup na Main stage festivalu: 169 eur (bez DPH)
Vstup na galavečer: 39 eur (bez DPH)
Pripravte si kampane aj antikampane a nezabudnite – ľudia si zaslúžia kreatívne reklamy.
Organizátori: Ad Awards Association
KRAS, ADC, Strategie
Partneri: SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA
Bittner Print, Eallin Nomad, Zlatý Bažant, Zoznam
Expres, Hospodárske Noviny
Zmena programu vyhradená. Uvedené údaje sú len informačné.
Stránka Rýchle.sk nie je organizátorom podujatí.
Obrázky podujatí môžu podliehať autorským právam.