Voľby slovenskej národnej reklamy sú tu! Supervolebný rok 2019, nabitý netradičnými kampaňami aj tradičnými rezňami, vyvrcholí festivalom kreativity a galavečerom Zlatý Klinec 2019.
Konferenčná časť festivalu sa uskutoční dňa 30. mája 2019 na lodi River’s Club, na petržalskej strane Dunaja.
Rečníci, ktorých v rámci festivalu predstavíme:
DAVID PIVK, Marketing manager Nike EMEA
EVGENY PRIMACHENKO, Creative Director, Wieden+Kennedy Amsterdam
ERGIN BINYILDIZ, Chief Creative Officer, Havas Creative Group
JONATHAN DOMINITZ, Founder Mindscape
MARTIN WOSKA, Chief Creative & Strategy Officer, TRIAD
PETER KONTRA, Managing Director, Wiktor Leo Burnett
a ďalší na www.zlatyklinec.sk
Slávnostný galavečer bude 31. mája vo volebnej centrále Zlatého Klinca v bratislavskom Istropolise.
Vstup na Main stage festivalu: 169 eur (bez DPH)
Vstup na galavečer: 39 eur (bez DPH)
Pripravte si kampane aj antikampane a nezabudnite – ľudia si zaslúžia kreatívne reklamy.
Organizátori: Ad Awards Association
KRAS, ADC, Strategie
Partneri: SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA
Bittner Print, Eallin Nomad, Zlatý Bažant, Zoznam
Expres, Hospodárske Noviny
Pridaj komentár
Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.