IAB budíček: Nazrite do kuchyne marketingových stratégií top zadávateľov reklamy 2022

NAZRITE DO KUCHYNE MARKETINGOVÝCH STRATÉGIÍ TOP ZADÁVATEĽOV REKLAMY

Pozývame na decembrový IABbudíček – diskusiu o trendoch v digitálnej reklame pri raňajkách. ⏰☕️
Už 7. decembra svoje know-how prezradia marketingoví profesionáli zo Slovenskej sporiteľne, Lidl a Slovak telekom (členovia IAB).
Aké digitálne kanály, inovatívne prístupy a dáta využívajú vo svojich reklaných kampaniach?
O svoje skúsenosti sa s vami podelia:

🎤Martin Hýrošš, Web&Performance Marketing lead Slovenská sporiteľňa

🎤Timotej Strieš, Head of online marketing LIDL

🎤Karina Maciková, Advisor for media strategy and communication, Slovak Telekom

Príďte sa inšpirovať od profesionálov. Pre všetkých budú pripravené chutné raňajky.☕️🥐

🎫 VSTUPENKY:
https://bit.ly/IABbudicekDEC22
* členovia IAB majú zľavu

DÁTUM A ČAS:
📅7. 12. 2022 (streda)
⏱ štart o 9:00 h.

📌MIESTO:
Slovenská sporiteľňa, Tomášikova 48, Bratislava


⏰PRE KOHO JE IAB BUDÍČEK:
Téma môže byť zaujímavá pre:
— digitálnych marketérov
— zadávateľov reklamy, inzerentov
— vydavateľov online médií


⚒AKO IAB BUDÍČEK FUNGUJE:
— Na event je potrebné kúpiť si vstupenku.
— Môžete sa aktívne zapojiť a klásť otázky, alebo len počúvať.
— Súčasťou je chutné občerstvenie na raňajky
— Účasťou na IAB budíčku si absolventi vzdelávania DIMAQ môžu uplatniť 10 bodov vrámci recertifikácie:

Re-certifikácia


— IAB budíčky – obľúbené diskusie na aktuálne digital témy pri raňajkách pre všetkých, ktorých zaujíma online reklama, s profesionálmi zo združenia pre internetovú reklamu IAB Slovakia
— Záznamy z predchádzajúcich online IABbudíčkov nájdete aj na našom youtube kanáli: https://bit.ly/3gxpq5v


Posted

in

by

Tags: